Na rynku kluczowi są pośrednicy

W najnowszym numerze dwutygodnika Forbes ukazał się wywiad z Jarosławem Parkotem, prezesem zarządu Warty. Zachęcamy do lektury!

Na rynku kluczowi są pośrednicy

W wywiadzie przeprowadzonym przez redaktora naczelnego  Forbesa, Pawła Zielewskiego prezes Warty mówi o wyzwaniach stojących przed ubezpieczycielami,  czego potrzebują klienci , czym z punktu widzenia prezesa dużego ubezpieczyciela jest „innowacyjność”. Zdaniem Jarosława Parkota prezesa Warty, receptą na stabilny wzrost całego ubezpieczeniowego biznesu jest pragmatyczne połączenie nowych technologii z ludzkim, partnerskim podejściem do problemów klientów.

FORBES: Warta działa na trudnym rynku, ubezpieczenia są wrażliwe na zmianę koniunktury. Na jakich filarach buduje pan strategie spółki, by zminimalizować ryzyko osłabienia kondycji w przypadku wahnięć?

Jarosław Parkot, prezes zarządu Warty: Głównym wyznacznikiem naszej działalności jest klient, zrozumienie jego potrzeb i zaoferowanie wysokiej jakości produktów i obsługi. Z punktu widzenia biznesowego opieramy się natomiast na trzech filarach – ubezpieczeniach detalicznych, korporacyjnych oraz ochronnych w życiówce. Stałe, zapisane na tablicy wiszącej u mnie w gabinecie. To one są podstawą strategii rozwoju Warty. Newralgiczny jest jednak kolejny element – rynek pośrednika. Od lat powtarzamy, że technologia w ubezpieczeniach jest bardzo ważna, ale to pośrednicy są kluczowi na rynku polskim: agenci, brokerzy czy innego typu pośrednicy, jak na przykład banki, którzy na co dzień z nami współpracują. Ale i tak to nie wszystko. Niezmiernie istotni są również nasi pracownicy i współpracownicy, ponieważ to oni tworzą tę firmę. Ich komfort pracy przekłada się na jakość oferowaną klientom. Dlatego naszym największym aktywem, obok kapitału, historii i świadomości marki, jest nasz zespół. Dopiero na to nakładamy nowe technologie, które wspierają pracę

Zapraszamy do lektury wywiadu, pełna treść artykułu tutaj!

Oceń Artykuł

Poznaj historie napisane przez życie