Nowa akcja promocyjna dla WDCiR!

Ruszamy z nową akcją promocyjną dla Warta dla Ciebie i Rodziny. Sprawdź co przygotowaliśmy i wykorzystaj to w dotarciu do nowych klientów.

Nowa akcja promocyjna dla WDCiR!

WDCiR to praktyczne ubezpieczenie, które zapewnia wsparcie w wielu życiowych sytuacjach – zarówno finansowe, jak i w formie usług dostępnych w Pakiecie Medycznym. To wszystko po to, aby pomóc naszym klientom w szybszym powrocie do formy i do ulubionych zajęć. Właśnie to podkreślamy w nowej komunikacji i przygotowanych narzędziach – intuicyjnej stronie promocyjnej, promocji w social mediach (FB) oraz nowej ulotce.

Rodzina to podstawa

Warianty Rodzina to nadal najczęściej wybierane warianty przez naszych klientów. Dlatego w głównym przekazie naszej akcji skupiamy się na młodych rodzinach, dla których bardzo ważne są wspólne chwile z bliskimi. Chcemy dotrzeć właśnie do nich i pokazać jak w prosty sposób mogą zadbać o pomoc w wielu losowych sytuacjach, które mogą się zdarzyć każdego dnia.

Nie zapominamy oczywiście o pozostałych segmentach – są one dla nas równie ważne.

Nowa odsłona strony internetowej wartadlaciebieirodziny.pl

Nową stronę przygotowaliśmy z myślą o kliencie ale także o Was. Pokazujemy na niej:

1. Jaką pomoc klient otrzyma z ubezpieczenia – prezentujemy przykładowe warianty ubezpieczenia dla poszczególnych segmentów oraz wykaz usług dostępnych w Pakiecie Medycznym. To co ważne, w przeprowadzonych badaniach na grupie potencjalnych klientów, szczególną uwagę badanych zwrócił Pakiet Medyczny a w nim wizyta u lekarza specjalisty, organizacja rehabilitacji czy prywatne lekcje dla dziecka. Warto to wykorzystać w rozmowie z klientem i zwrócić jego uwagę na te elementy naszej oferty.

2. Jak Warta organizuje usługi z Pakietu Medycznego? W ramach Pakietu Medycznego Warta współpracuje z firmą assistance, której zadaniem jest organizacja danej usługi. Klient, aby z niej skorzystać, dzwoni na infolinię. Konsultant weryfikuje jego tożsamość oraz organizuje pomoc w ramach dostępnych w pakiecie usług.

3. Jak się ubezpieczyć i opłacać składki – klientów zainteresowanych kierujemy do agentów Warty oraz opisujemy proces płatności składki.
Przypominamy, że przygotowaliśmy dla Was materiał z informacjami dla klienta, w którym także opisujemy schemat płatności składki. Materiał znajduje się tu.

4. Jak działa ubezpieczenie – prezentujemy ścieżkę zgłoszenia wniosku o wypłatę świadczenia online oraz kierujemy na infolinię aby skorzystać z Pakietu Medycznego.

5. Gdzie kierować pytania – nasi klienci mogą do nas napisać lub zadzwonić. Przypominamy, że w sytuacji gdy klient oczekuje bezpośredniego kontaktu z Watrą, należy go przekierować do Centrum Obsługi Klientów Warty, pod numer infolinii: +48 502 308 308.

Nowa ulotka na cele akcji

Przygotowaliśmy nową ulotkę, w której prezentujemy przykładowe warianty ubezpieczenia dla rodzin, usługi dostępne w Pakiecie Medycznym oraz informujemy jak zgłosić wniosek o wypłatę świadczenia. Na pierwszej stronie zamieściliśmy również QR kod kierujący do naszej strony wartadlaciebieirodziny.pl

Ulotka jest dostępna w Centralnym Magazynie Druków. O tym jak zamawiać materiały z CMD pisaliśmy tu.

Dotychczasowę ulotki, dostępne w CMD, są nadal aktualne.

Promocja w social mediach

Od 12 listopada 2019 ruszamy z akcją promująca WDCiR na naszym facebooku. Obserwuj nasz profil i wykorzystaj nasze posty do promowania swojej agencji!

Pamiętaj, że udostępniając post na swoim profilu, możesz dołączyć do niego swój tekst. Wystarczy, że klikniesz „Udostępnij teraz”, i  dodasz dowolną treść np.:  Zapraszam do  swojej agencji  /tu podaj dane kontaktowe (telefon, mail, www)/.

Oceń Artykuł

Poznaj historie napisane przez życie