Coraz więcej klientów korzysta z assistance medycznego

Według badań IPSOS z 2018 r. 81% klientów ubezpieczeniowych wie, czym są usługi assistance. W porównaniu z 2017 r. to aż o 603 tys. osób więcej. Wciąż największą popularnością cieszy się assistance samochodowe, ale już na drugim miejscu znajdują się usługi medyczne! Wykorzystaj ten fakt i przypomnij klientom, że Warta Ochrona  to nie tylko zabezpieczenie finansowe w razie nagłego wypadku, ale również opieka i pomoc w wielu innych sytuacjach życiowych.

Coraz więcej klientów korzysta z assistance medycznego

Klient myśli, że nigdy nie skorzysta z assistance?

Według statystyk, Polacy, którzy posiadają wykupiony pakiet assistance w ramach produktów ubezpieczeniowych, skorzystali z niego średnio przynajmniej 2 razy. Jeszcze w 2013 roku z tego typu pomocy korzystało jedynie 1,1 mln osób, obecnie to już 2,3 mln.

Zadbaj, aby Twój klient mógł czuć się bezpiecznie w trudniej sytuacji. Przygotowując ofertę  Warta Ochrona, zwróć jego uwagę na umowę dodatkową Warta Assistance Medyczny.

Usługi przydatne w życiu

Dzięki usługom w ramach umowy dodatkowej Warta Assistance Medyczny, w nagłych sytuacjach,  klient może skorzystać z takiej pomocy jak np. wizyta lekarza (także pediatry), transport medycznym, pokrycie kosztów wypożyczenia lub zakupu sprzętu rehabilitacyjnego oraz jego dostawa czy organizacja pobytu podczas hospitalizacji dziecka.  Wykaz wszystkich świadczeń oraz limitów znajdziesz w tej ściągawce.

To co ważne, klient może skorzystać z wybranych usług także w razie nagłego wypadku/zachorowania dziecka czy współmałżonka /partnera. Taka pomoc może być nieoceniona, szczególnie w sytuacji, gdy klient nie możemy skorzystać z pomocy najbliższych.

Pamiętaj, że aby skorzystać z pomocy assistance, klient powinien zadzwonić na infolinię Warty (502 308 308), i wybrać „1 – pomoc assistance”, a następnie „6-pomoc assistance z ubezpieczeń na życie”. Konsultant udzieli pomocy odpowiednio do danej sytuacji.

 

Oceń Artykuł

Poznaj historie napisane przez życie